Vilken uppladdning......

Publicerat: 2017-05-24 Kl: 22:24:27 | I kategori: Allmänt

Inte mycket energi kvar här inte efter några dagars fölvaka och inget har hänt ännu. Imorgon är det tävlingsdags här på gården.
Antar att det blir en lång natt till. Var så säker på att det skulle bli föl i natt.
Förstår att sömnbrist är ett bra tortyr sätt då jag tidigt i morse var helt övertygad om att hon höll på att föla tyckte jag såg frambenen på väg ut. Ack vad jag bedrog mig hon såg väldigt förvånad ut när jag kom in i stallet. Ikväll har Sofia sagt att hon byter av mig så hon börjar nattvaket.
Har i alla fall orkat rida mina två stjärnor idag. Nu ska jag sova en stund i egen säng innan jag byter av Sofia.
Håll tummarna.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0