Premiär x 2

Publicerat: 2017-03-28 Kl: 22:21:14 | I kategori: Allmänt

Ja idag har jag haft min första markarbetes lektion på utebanan så skönt att vara ute och vår belysning är suverän!
 
 
Premiär nr 2 var inte lika rolig då jag avslutade kvällen i ridhuset med dressyrgruppen och det blev strömavbrott på hela gården och gårdar runt omkring. Så det blev premiär för vår nödbelysning i ridhuset. Så det gick ju bra förstås och alla hästar höll sig lugna.
Som tur var så kom strömmen snart tillbaka så att vi kunde fortsätta rida.
 
Min fina gula Melete är ok igen så skönt. Det var en hovböld och jag har även hunnit med att rida idag och igår så kul.
Idag blev även grundjobbet färdigt för vårt nästa projekt att bygga flera övernattningsrum. Så nu ska det göras form för gjutning. Ska bli så spännande.
Sofia och min Melete.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0