Vilka fantastiska elever man har!

Publicerat: 2017-06-20 Kl: 23:06:06 | I kategori: Allmänt

Ridterminen närmar sig sitt slut och jag har fått så fina presenter av mina elever började med champagne och vin och blommor i lördags fortsatte med kokbok och fin väska så nu ska här lagas nyttig mat....idag presentkort och ett jättegulligt kort som jag lever länge på.
Men även kommentaren från en av eleverna - jag har haft många olika ridlärare genom åren men ingen så bra som du...det lever man länge på.
Dessutom har alla elever ridit så bra ikväll bara det gör en ridlärares dag lyckad.
 
Idag har vi även hoppat sista passet före sommaren för Erik. Så kul och det gick så bra. Vilken lycka att hoppa. Har även haft bästa veterinären på plats för att kolla Bosson som var helt ok men det kändes ändå bäst att kolla då han kom in på tre ben förra onsdagen. Nu helt ok men vi röntgade för säkerhets skull.
Så skönt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0