Somliga dagar är värre än andra.

Publicerat: 2017-06-16 Kl: 19:15:44 | I kategori: Allmänt

Mitt livs prioriteringar är inte att blogga just nu. Några kanske fortfarande tittar in på sidan emellanåt och till er ber jag om ursäkt att min tid helt enkelt inte räcker till för allt.
Det viktigaste är ju trots allt arbetet med gården och hästarna.
Roliga saker som hänt:
Bästa träningspasset på länge fick jag i onsdags. Då rullade bilen mot Brolöten för träning med Jeanna Högberg!
Min fux fick ett svettigt pass och var så duktig gjorde seriebyten i vart 4:e, 3:e och vartannat.
Allt gick som på  räls det var i vart annat som det blev lite svårare pga av piloten och ridning handlar ju så mycket om taiming och känsla och serie i vartannat har jag ju inte gjort sedan Arro Bells dagar så då blev jag lite för långsam.
Traven blev fantastisk superfina skolor och längningar bästa ever.
Jeannas kommentar -du har ju en riktigt fin häst och det vet jag ju egentligen men så svår för min kropp.
 
Just nu sitter jag i bilen på väg mot Gurresta för att hämta hem lite spermier till en ny fölis. Sedan ska vi vidare till Järna med detta för inseminations. Kul fredagsmys.
 
Imorgon är det full fart på ridskolan då vi har prova på ridning för nya elever.
 
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0