Evighets jobb....

Publicerat: 2017-08-21 Kl: 19:11:48 | I kategori: Allmänt

 
Denna sommaren har vi byggt och målat. Bygget är i princip klart men målningen......alla byggnader behöver målas och det är nu man önskar att ridhuset var hälften så stort.
När det blir klart kommer det i alla fall bli fint. Men svårt att hinna med att måla någon längre tid då det ska ridas och fixas med ridskolan ha lektioner osv.
I höst så har jag flyttat en vuxengrupp till dagtid för att göra plats för en nybörjargrupp för vuxna på måndagar.
Behövde inte annonsera kan jag säga så det är nog slut med tidningsannonser från vårt hålla.
Betydligt mera effektivt med facebook för gruppen blev full i ett nafs.
Kul att det är så många som vill börja rida.
Nedräkningen har börjat inför 4 dagars ledighet. Längtar efter att sätta mig på tåget till Göteborg och EM.
Var på VM när det gick i Stockholm 1990. Då var jag gravid med Sofia och tillbringade några dagar i Stockholm kommer fortfarande ihåg vad magiskt det var då.
Idag har dagen startat superbt med dressyr på båda mina stjärnor imorgon är det hoppträning igen för Erik.
Det har ju blivit lite omkastningar på träningstiderna eftersom vi haft läger och Madde börjar sin utbildning på Strömsholm.
Onsdagen som det ser ut just nu kommer också bli en träningsdag men då går bilen till Brolöten och träning för Jeanna Högberg. Länge sedan sist då vi inte kunde vara med när vi hade läger.
Så det är rätt skönt när hösten kommer och ridskolan startar.
Ann
 
 
Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMISH

åh så fiiin/söööt fölet är !! =)

kramiz

2017-08-21 @ 19:17:12
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0