Träna-träna....

Publicerat: 2017-04-03 Kl: 22:48:24 | I kategori: Allmänt

Idag har det varit en lång men ändå bra dag.
Privatlektion på förmiddagen hann även med 3 hästar och fixa snabb lunch innan avfärd till Skultuna.
Det var ju dags för träning för Emelie Nyreröd. Sjukt långt är det att åka men kändes värt det då min Demeter blev riktigt fin. Grundridning rakriktning och det gav resultat.
Madde hade fina Samoa med sig som fick bekänna färg ordentligt riktigt fin blev hon.
Snabbt lasta hästarna för att sedan svänga in till Equi rehabcenter för att hämta hem Mickis.
 
Logistiken höll körde in på gården 30 min innan mina kvälls lektioner började så det gällde att både hinna med att ta hand om häst och stoppa i sig själv lite mat innan kvälls skiftet.
 
Imorgon ska vi hoppa för Sofia då Erik har åkt på semester.
 
Idag har även arbetet med att göra formen för att gjuta inför vårt nya bygge!
 
Så det händer saker på Ekelund hela tiden.
 
Torsdag rullar bilen igen för då är det dags för tävling i Katrineholm för mig.
 
Onsdag ska vi preliminärt hämta hem våra unghingstar så vi kan hantera och tämja dem innan det är dags för betessläpp.
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0