Oj oj...

Publicerat: 2016-10-30 Kl: 23:00:28 | I kategori: Allmänt

Hinner inte med att blogga.....har fullt upp med att jobba. Vilket jag tycker är meningen med livet även om jag verkligen njuter av semester ibland så att man får vila hjärnan.
Haft kurs i helgen och träffat nya och gamla kunder. Alltid lika kul!
Ett härligt gäng de flesta från Järfälla och de som var därifrån hade med sig sin ridlärare som jag känner sedan förut då hon varit här och tävlat på ridklubbens dressyrmeeting i flera år.
Så nu har man faktiskt fått mycket energi trots att man jobbat många timmar.
De tyckte att hästarna var fantastiska.
Vilket jag älskar att höra då jag också är så glad i alla våra fina hästar.
Pamela fick även prova Demeter och min nya fina sadel och hon gillade båda......
 
Man blir verkligen både boostad och förstås trött men glatt trött.
 
Sedan ringer lillebror ikväll och berättar att han gift sig men att det ska ske 2 ggr och andra gången i april i Tanzania......så då ska man försöka lösa logistiken för detta...snacka om överraskning. Häftigt!
 
Imorgon är det bara att hoppa upp med tuppen. Då kommer elev för träning och sedan ska hennes häst stanna här en månad för utbildning så då blir det en extra häst här. Kul!
Nu är det sovdags
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0