Ny helg nya tag!

Publicerat: 2016-10-08 Kl: 22:32:02 | I kategori: Allmänt

Vi sköter denna blogg rätt dåligt nu för tiden. Men vi får bättra oss. Svårt att hinna med allt men förhoppningsvis blir det bättre. Det viktigaste är ju att sköta vår verksamhet. Just nu ligger allt fokus på det. De senaste dagarna har varit fulla med arbete. Har fått en ny medarbetare i stallet så skönt. Igår hade vi kvällstävling och dessutom bästa Jimmy Sadeldoktorn här. Vi kollade av ett antal lektionshästars sadlar samt köpte en ny. Så skönt med expertråd på högsta nivå. Våra skolhästar är lika viktiga som våra tävlingshästar. Själv hade jag en superb känsla med Demeter på tävlingen och placering blev det. Bäst av allt var känslan som är viktigare än procenten och placeringen. Älskar min häst som är speciell. Sa till någon i veckan att jag har ridit hingst sedan jag var 13 år. Oj vad det är lättare än en rödhårig fux som är sto. 
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0