Blött och regn...

Publicerat: 2016-10-25 Kl: 23:08:07 | I kategori: Allmänt

Man blir aldrig riktigt nöjd. Här har man klagat på att det varit för torrt så idag har det regnat hela dagen. Så nu får man klaga på att det är för blött..
Blöta täcken och hästar!
I övrigt varit en bra dag om en kall....
Stressat på förmiddagen då min hjärna spelade mig ett spratt då jag trodde att jag hade en privatlektion inbokad 11.00. Men det var 14.00 lite skillnad.
 
Sofia åkte iväg på hoppträning med båda sina hästar till Lotta Björe och hon verkade super nöjd över träningen och även Lotta....
Själv fick jag hopp sällskap av Christina med sin fina Dobbie och det var kul att slippa hoppa själv och så kan man peppa varandra. Var en bra dag då det varit hoppning ikväll på ridskolan så vi slapp bära undan hindren.
Det är verkligen kul att hoppa!
Vilket även våra lektionshästar tyckte ikväll! De skötte sig med bravur. Så glad i alla mina arbetskamrater.
 
Vårt nya projekt jobbas det febrilt på i regnet så snart är utbyggnaden klar och ledningar grävda till vårt nya "pumphus" också.
Men det är mycket jobb kvar....
Ann
Bara att drömma sig fram till nästa sommar
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0