I Trappalanda de betar..

Publicerat: 2016-05-10 Kl: 21:41:00 | I kategori: Allmänt

Ytterligare en högt älskad häst har lämnat Ekelund <3
 
Vi alla tackar vår fina vita sagoponny Jazza för många år med glädje, hon var en av våra äldsta ponnyer och en av de som varit hos oss längst.
Så många barn hon lärt att rida och älska hästar och så många upptåg hon fått vara i centrum på - Jazza var outstanding och tryggheten själv vid alla olika events med ponnyridning osv vi deltagit på under åren.
 
 
Sofia & Jazza på promenad mot torget i Mariefred.
 
Tack Jazza du är oersättlig och kommer alltid att ha en plats i allas våra hjärtan <3
 
Skriv gärna en kommentar och ditt finaste minne med Jazza, vi ska sätta ihop en minnestavla åt henne i stallet..
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Med Jazza behövde man aldrig oroa sig när det kom till nybörjare. Hon var en mycket intelligent häst och ändrade sin hastighetsmätare efter ryttare. Aldrig varit med om en så bra läromästare. All heder till henne <3

2016-05-10 @ 22:15:54
Postat av: Anonym

Min dotters favorit, så lugn och snäll ponny! Vila i Frid Jazza

2016-05-10 @ 23:14:35
Postat av: Emilia

Var på mitt första ridläger hos er år 2006. Det var ett dagläger, och jag hade turen att få min absoluta favorit Jazza! Hon har lärt mig så mycket och jag har flera gamla anteckningsböcker och pärmar från lågstadiet där jag har skrivit hennes namn, massa hjärtan och alla hennes bra egenskaper (snabb, söt, bäst). Har inte varit elev hos er på många år men jag kommer nog aldrig glömma henne :)

2016-05-11 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0