Hatar tekniken på riktigt

Publicerat: 2016-05-23 Kl: 07:30:58 | I kategori: Allmänt

Det är dåligt med uppdateringar på bloggen men allt hinns inte med tyvärr då det alltid är massor att göra så här års. Fast ska jag vara ärlig jämt...
Men det som påverkar mycket är ju brist på dator. Min fungerar fortfarande inte som den ska trots ny hårddisk. Så nu ska den in på reparation igen. Tvivlar på deras förmåga i butiken och tvivlar på att de kommer att få den funka.
I helgen har det varit Äventyrsläger på ridskolan.
Final i Vi i stallet i distriktet. Naturligtvis så vann våra duktiga ungdomar igen!!!!! Så super stolt över dessa duktiga ridskoleelever vi har.
Själv hann jag med att tävla igår på Demeter. Msvb:4 sur placering första utanför men strax över 65 % blev det i alla fall och det känns som att nu är vi på gång igen. Säsongen började bra sedan ändrade jag min ridning på tävlingsbanan när hon blev spänd och då har jag haft svårt att hitta känslan men nu så.....
Även anmäld till hopptävling! Ska hoppa Demeter och Helios på vårt meeting.
Nu är det dags att arbeta.
Ha en bra dag
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0