Tiden rinner iväg...

Publicerat: 2016-03-19 Kl: 21:49:48 | I kategori: Allmänt

Sitter i soffan efter en lång arbetsdag. Gårdagen likaså så bloggen får vänta.
Men lite snabbt vad som sker på gården:
Fredagen rullade på med uteritt på förmiddagen privatlektion efter lunch en till privatlektion och sedan var det programridning. Min fina Demeter skötte sig bra och jag fick bra siffror och bra hjälp med det som kunde varit bättre.
Avslutade kvällen med härliga vänner och sent blev det då jag fick göra min andra passion i livet - spela gitarr!
Så trist bara att man börjat så sent med detta så det behövs många träningstimmar ......
Idag så var det bara att rycka upp sig ut och mocka innan lektionerna och sedan dags för weekend med bästa ICA gänget.
Så kul och bra rider de också!
Sofia har varit på årets första hopptävling idag oj vad bra det gick!
Tre starter och tre felfria rundor först en placering med Pommes i 1.10 (7:e plats) han var även felfri i 1.20 men det var en A:0 så han hamnade strax utanför placering men superbra resultat. Pebblan gick bara 1.20 och även hon felfri och en 4:e plats så kul!!!!!
Kunde inte börjat bättre.
GRATTIS Sofia välförtjänt!!!!!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0