Söndag kväll och veckan är snart över..

Publicerat: 2016-03-20 Kl: 22:07:34 | I kategori: Allmänt

Här var inte Demeter så stor.....
Nu gäller det att ladda batterierna sova tidigt så man orkar upp pigg som en mört i morgon bitti.
Weekend kursen med ICA har gått mycket bra de har ridit så bra och hästarna har varit magiskt fina. Idag har några valt ett hopp pass med Sofia och det såg också riktigt bra ut.
Alla har verkat nöjda med sina hästar och ridpass vilket alltid är skönt.
Madde o Jossan har varit lediga idag.
Anna har haft stalltjänst och privatlektion samt sina egna ponnybarn. Såg lite trött ut i kväll kunde dock inte slita sig utan kom ut och tittade på min första kvällsgrupp.
Mina söndagselever har haft markarbete ikväll och de fick rida samma övning som Sofia hade med kursen. Mycket bra övning som jag brukar säga dressyr med hinder och bommar.
Sofia har även varit med en kund och tittat på häst ikväll som verkade lovande.
 
Nästa helg är det min och Jockes tur att vara lediga längtar till Göteborg men innan dess är det tufft schema.
Hästar ska ridas en ponny ska filmas och läggas ut på annons åt en kund.
Tisdag så rullar bilen till Segersta för träning igen. På onsdag så rullar bilen till Enköping för då ska jag starta Demeter i MSVB:4 . Taggad är jag då hon känns så fin nu- hann rida båda på em
 
Förhoppningsvis är min hoppsadel klar så att jag får den på tävlingen. Så skönt med Jimmy som fixar med sadlarna.
Torsdag em så sätter vi oss på tåget till Göteborg!
 
Nu väntar kudden på mig .
God natt!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0