Kaos-vecka över!

Publicerat: 2016-06-19 Kl: 22:43:46 | I kategori: Allmänt

Sjukt bra vi är!! Fantastiskt fina och bra tävlingar har arrangerats i helgen!! Jättekul och kul med alla nöjda deltagare 😊 Då känns det med ens mycket lättare att genomföra dessa mastodont dagar, lr ja för vår dek som har stallarna osv så handlar det ju om även väldigt många dagar o timmar innan också. 
 
Nästa vecka blir ju trevlg på slutet då det är min favorithögtid - midsommar! Men innan dess har vi återigen tokspäckat schema, två stallar kvar att spola och en beteshage som måste fixas denna vecka. O såklart massa hästar som ska hinnas med att ridas, skulle behöva förstärkning i arbetsstyrkan 😅 
Men har vi tur kanske det också dyker upp några av våra ridelever som har sommarlov nu - en av mina var en dag förra veckan och var så duktig och hjälpte till att tömma boxar - tungt jobb för en liten tjej 💪🏼 
 
Nu måste jag sova, får bli mer utläggning kring mina starter senare! 
 
Surt!! 
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0