Jobba jobba jobba

Publicerat: 2016-07-05 Kl: 21:32:32 | I kategori: Allmänt

Vilka veckor vi lagt bakom oss.. Förra veckan tänkte jag att åh nästa vecka då är det lite lugnare och alla tävlingar är avklarade.. Hmm jag hade ju sagt att jag kunde åka till Ylva och ha träningar ja, och inte bara en dag utan två och oj så många som ville rida! 7st igår, 45min/pass, och 6st idag.. blev några timmar det :) Roligt också även om man rätt sliten, hade aldrig gått att stå så många timmar i sträck utan vårt ljudsystem från StrongVoice - guld värt!
 
Så jag har ridit i ilfart på förmiddagarna, ätit lunch och sedan kört till Södertälje och så hem igen sent på kvällarna. 
Imorgon har jag flera lektioner inbokade hemma och så kommer en spekulant på häst.
 
Nu finns annons ute på hästnet på denna blivande stjärna också! Ballycotton Lady som levererade en fin nolla med Fia nu i helgen. 
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0