Äntligen -Regn!!!

Publicerat: 2016-07-26 Kl: 22:50:11 | I kategori: Allmänt

Lång dag igen....förutom läger så hade Sofia tid för fina Pommes på Mälarkliniken. Han har haft karies i en tand och riktigt stort som nu ska vara åtgärdat. Det var andra besöket då det inte gick att åtgärda allt första gången. Tror de var hemma först vid 21....
Lyckan var stor när regnet kom idag. Välbehövligt både för gräset men också utebanan som är svår att vattna just nu. Ån har sinat så när Jocke skulle vattna ridhuset så fick han hämta vatten i Mariefred i hamnen inte så kul och tar lång tid så att vattna varje dag för att kunna hålla lektion är inte hållbart i längden.
 
Idag kom mina nya stövlar!!!!!Jippi men inte de som jag måttbeställde i mitten på november jag har tröttnat att vänta. Tack Skara ridsport vilken service ringde igår och beställde de kom med lastbil idag och är redan använda super sköna De Niro stövlar.
Mina måttbeställda stövlar från Amazona Sueca lyser med sin frånvaro.....
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0