Kallt........

Publicerat: 2016-01-13 Kl: 22:21:45 | I kategori: Allmänt

Ja kylan är ju här igen och jag måste verkligen köpa nya vinter ridstövlar......Hatar att frysa man blir ju varm när man rider men inte om fötterna i vanliga läder ridstövlar.
Hopp idag med - mycket hoppning sista tiden det var faktiskt så att när det var dags för dressyrsadel idag så undrade jag om någon hade lånat min sadel sedan igår då lädren var längre - men det var ju inte så utan jag som ridit med hoppsadel i två dagar så mina ben var väl helt enkelt kortare / uppdragna........
Stolt över mig själv och hoppningen med Melete eftersom jag inte tyckt det varit helt enkelt att hoppa henne då det känns bättre och bättre för varje gång.
Så man har ju verkligen samlat många hopp poäng inför Erik träning på tisdag nästa vecka.
Melete o Sofia
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0