Borta bra men hemma bäst....

Publicerat: 2016-01-17 Kl: 22:13:52 | I kategori: Allmänt

Ja inte är jag gjord för att sitta stilla en hel helg....tur att man har det jobb man har. Dessutom så är det nog så att det kanske är ännu värre att vara still när man aldrig är det annars och saknar ridningen massor.
Träffat en hel del nya och roliga människor och många som brinner för sporten både ideellt och som anställda inom förbundet. Många rider inte ens längre...det skulle jag inte klara av min kropp skulle dessutom bli mycket sämre.
Idag fick vi se en preliminär tidsplan för EM som kommer gå i Sverige  2017 i Göteborg det kommer bli en otroligt häftig hästfest.
Hela området Skandinavium och Ullevi samt Heden i Göteborg kommer vara fylld med tävling + att 4 spanns körningens maraton kommer gå i Slottsskogen.
Måste bara åka dit!
Det blir det största sedan ryttar VM 1990 som gick i Stockholm då var jag där gravid med Sofia och lånade Jockes mosters lägenhet det var häftigt. Kommer fortfarande ihåg Kyra på den fantastiska Matador!
En hel del matnyttigt har det varit i helgen.
En från disiplin nämnden berättade om hur de arbetade och det var mycket intressant.
Imorgon är det upp i sadeln igen JIPPIE!!
Ann
En Arro Bell bebis född i somras som tillhör Susanne Fröderberg som jag köpte Arro Bell av. Ett sto blev det också
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0