What an awfuel day.....

Publicerat: 2016-02-15 Kl: 21:08:25 | I kategori: Allmänt

Så behövde jag inte svära i alla fall. Sovit dåligt ont i halsen ont i munnen i huvet. Uppe med tuppen idag.
 Nu äntligen är alla på plats i Thailand efter mycket besvär.
 
Ha det nu fantastiskt och njut annars blir jag tokig!
 
Fick en akut tid hos tandläkaren på eftermiddagen då det är infekterat så det var bara bedövning igen såg ut som f-n. Halva ansiktet hängde.
Har gått på smärtstillande sedan förra tisdagen. Men nu vet jag att det ska inte göra ont så länge efteråt för då är det inte ok. Inte lätt att hålla ordning på dagarna......
Jossan har varit flitig idag och ridit en massa hästar. Imorgon hoppas jag att jag kan rida på som vanligt eller som vanligt fast på lite färre hästar.
Anna har mina lektioner ikväll så jag fick spara rösten. Eftersom jag var tvungen att åka iväg på eftermiddagen så sitter jag här och jobbar vid datorn och tog mig nu en liten paus... och passa på att blogga.
Hoppas ni är så här glada imorgon när ni vaknar!
Det kommer jag vara.
Imorgon ska vi släppa ihop Thaleia och Samoa. Jocke har dragit bort bakskorna på gula häxan. Så hoppas vi att det går lugnt till de har stått bredvid varandra i utestallet nu sedan Thaleia blev själv. Hon ser inte så glad ut själv i sin hage så jag hoppas att hon sköter sig imorgon.
Ann
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så härliga bilder, hoppas allt är bättre nu! :)

2016-02-20 @ 07:45:15
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0