Vilken dag!

Publicerat: 2016-02-23 Kl: 23:01:10 | I kategori: Allmänt

Dagen började med stallsysslorna och lite allmän städning. Vi hade veterinär Tove här och Karaat står nu på penicillin pga lymfangit så förhoppningsvis är han snart ok igen. Han går mycket bättre och i morse blev han upprörd när han inte fick gå ut med de andra hästarna ett gott tecken,
Därefter så gick bilen till Segersta och träning för Mads.
Fick med mig Natalie idag som har sportlov så jag fick bra hjälp och kunde rida hästarna efter varandra.
Började med Demeter och det gick så bra duktiga fina häst som går bättre och bättre för varje pass. Galoppslutorna som är i Georges satt som ett smäck så då ville Mads att vi skulle rida saxen som i Intermediare I...
 
Mycket beröm fick vi allt. Nu gäller det att fila vidare så han är lika nöjd när han kommer hem från Italien om några veckor.
Melete fick jag också så bra hjälp med och hon var superfin.
 
Hem till mina egna grupper som red som bara den och hade ytterligare en ny elev i ena gruppen som red här som barn och ungdom. Så kul när de kommer tillbaks som vuxna.
Imorgon blir det lite markarbete som omväxling.
 
Nu sitter förhoppningsvis Madde o Anders på planet från Bangkok. Vad det ska bli skönt äntligen snart hemma igen!!!!
VÄLKOMMEN HEM!!!!!
 
God natt
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0