Liten rapport från sjuksoffan....

Publicerat: 2016-02-14 Kl: 20:28:09 | I kategori: Allmänt

Ja då var det min tur på riktigt att lägga mig vågrät i soffan en hel j-a dag. Men man får väl skylla sig själv när man försöker att jobba när man inte är hundra.
Inget kul att vakna i morse. Men jag har i alla fall inte gjort något alls idag. Stort tack Jossan Charlotte o Natalie som gjorde det möjligt.
Har alltså inte haft några lektioner idag känns konstigt.
Så trött på den där TV:en.
Sofia o Kristoffer sitter nu äntligen på planet till Thailand sedan 1,5 tim. De missar ett antal dagar på sin semester då de inte är framme förrän framåt kvällen imorgon.
Har varit med om en naturupplevelse i soffan idag.
Tittar ut genom fönstret och såg en väldigt stor rovfågel och ringde vår fantastiska fågelexpert Jocke som sa att det var en havsörn. Aldrig sett en så stor fågel så nära satte sig i eken vid poolen så något har jag roat mig med i alla fall.
Hoppas ni andra haft en bra dag!
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0