Lite energi tillbaka trots allt

Publicerat: 2016-02-04 Kl: 22:53:21 | I kategori: Allmänt

Trots att jag igår kväll fick besked om inställd träning på Segersta. Så det fick bli lite hoppning imorse på Demeter då jag hade hinder framme till veckans roliga timme. Tjejerna från Edeby som kommer varje torsdag och tränar -idag skulle det hoppas.
Herregud vad duktiga de var imponerande!
Ingen av dem hade hoppat på väldigt många år för Johannas del pratar vi nog om 20.....
Jag hade lika kul som de tror jag.
De red Aztor , Helios och Bosson. Nu vill de hoppa ännu mer. När de kom in i ridhuset var kommentaren oj vilka höga hinder......så jag sänkte men efter några rundor så ville de hoppa högre.
Tjejen på Aztor hade hoppat förr i tiden och stått uppe i Sundsvall tror jag det är hos systrarna Bäckström (som yngre ryttare kanske inte känner igen men välkända hoppryttare med SM segrar bla) sadlat om till islandshästar och jobbat som beridare i Tyskland och en mästare i flygande pass. Hoppa kunde de allt.
 
Imorgon händer det grejer här igen en till häst på ingång.....se om jag hinner med några bilder och mer info imorgon. För det är mycket som ska hinnas med och på lördag åker hela styrkan med respektive på Ridsportsgalan i Eskilstuna.
Dags för party.
Ann
Får bli en bild på islandshäst denna gång
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0