Jaha då var det dags igen..

Publicerat: 2016-04-09 Kl: 21:36:27 | I kategori: Allmänt

Imorgon avgörs första omgången av div I här på ridskolan. Lite mycket nu!
Igår så var inte min gula stjärna helt okej så det blir ingen tävling med henne imorgon - surt. Hoppas att det inte är något allvarligt.
Igår gick ju bilen till Kungsörstorp då vi hade träff med Ledare i Fokus årgång 1 och 2 mycket trevligt förutom att jag sovit väldigt dåligt.
Kom hem på eftermiddagen idag och då var det full fart på gården. Först var det hoppclinic på förmiddagen och sedan var ett gäng från Stockholm här på hoppkurs så jag o Madde kom in i ridhuset kl 18 ikväll för att rida våra hästar.
Logistiken måste funka imorgon då Madde både ska tävla hemma i div I på Rangun och sedan åka till Sigtuna och rida Millet i Intermediare I kür.
Stallet har vi imorgon också så det gäller att gå upp med tuppen imorgon bitti så vi hinner få ut alla hästar innan tävlingen börjar kl 8.
Ny inackordering har det kommit till stallet igår också Dobbie har ju varit här tidigare i omgångar och nu kommer han hit på "riktigt". Kul för Christina som köpt tillbaks sin gamla uppfödning.
Laget imorgon har fåt ändrats om i all hast så vi som rider är Veronica W och Anna O i MSVC och jag o Madde i MSVB.
Nu är det bara att ladda inför morgondagen.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0