Jobb jobb jobb

Publicerat: 2015-09-13 Kl: 22:32:53 | I kategori: Allmänt

Ja ännu en helg avklarad och första kursen. Härliga elever som alla utan en varit här förut. Det blir långa dagar men så kul!
I helgen har även vår fina San Rocco fått vara lektionshäst!
Hade en tjej med som jag visste är superduktig att rida. Dock hade hon inte ridit på 1,5 år pga av graviditet. Hon var skeptisk när jag berättade om Rocco om hon skulle fixa det efter att inte ridit på så länge. Men oj så bra det gick!
Kan säga att hon var kär efter tre pass på super hästen. Han gick som en klocka hela helgen.
Han tyckte själv att han var duktig också.
Tyvärr kunde jag ju inte följa med Madde till Djursholm. Men så fin på filmen tycker jag allt. Tror att det är tredje Intermediare I starten de gjort inte illa!
Känns som att det är ett supertryck på att rida just nu har haft många privatlektioner och ännu flera inbokade. Tur att vi har så fina hästar.
Ikväll har Semie gått sin försa lektion och han var så duktig.
Nu hoppas vi på att vår bil är hel så vi kan åka och träna på Segersta i veckan som kommer. Sjukt taggad på att träna. Vi har så fina hästar just nu.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0