Hemma igen.....

Publicerat: 2015-09-07 Kl: 22:30:40 | I kategori: Allmänt

Borta bra men hemma bäst! Även om det inte var så kul att komma hem. Min fina Demeter har gjort sig något när jag varit borta så hon kändes inte helt ok igår hoppas att det inte är något allvarligt men känns som ett dåligt omen då hon blev skadad sist jag var borta också. ....
Så är bilen trasig vår fantastiska cheva som rullar som en klocka. Står i Strängnäs och vi får antagligen köpa en ny bil inte så lätt att hitta en bil som kan dra vårt stora släp och gratis är de inte heller direkt utan helt enkelt snuskigt dyra..
Måste ha en som kan dra minst 3.500 kg.
Surt då vi ska träna på Segersta på onsdag Madde får väl åka med en häst och lilla släpet. I helgen ska hon ju till Djursholm också med båda hästarna och tävla får se hur det blir med det.
Alla hästarna har skött sig bra på lektionerna ikväll och det är kul att ha så fullt i våra rid grupper.
Själv har jag ju fått mycket inspiration under vår resa till Italien.
Vi hade en mycket bra föreläsare med oss - Marie Hallander Larsson som gav mycket inspiration i ämnet ledarskap!
Träffat nya roliga människor hanns det ju med och ett o annat dopp i poolen förstås. Garanterat så blir det någon resa igen till Garda då det var en fantastisk mysig stad.
Imorgon kommer Erik för hoppträning igen inte så pepp då jag inte kan vara med på Demeter..
Tur att jag har Jaqueline
Ann
Kommentarer
Postat av: Charlotte

Mitt ❤️

2015-09-12 @ 11:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0