Härlig sovmorgon!!!!

Publicerat: 2015-09-19 Kl: 12:12:49 | I kategori: Allmänt

Det blir inte ofta men idag så har jag sovit länge. Laddar nu inför en intensiv helg med alla härliga människor från ICA.
Alltid lika kul när de är här.
Startade upp dagen med en simtur i poolen som fortfarande är på samma igår kväll efter en skogspromenad i skymningen så blev det en simtur i poolen. Vilken lyx!
De andra i familjen undrar när vi ska stänga av luftvärmepumpen speciellt Jocke. Men så uppfriskande att kliva upp seg i kroppen och starta upp med ett bad. Då vaknar man garanterat.
Igår körde jag premiärturen med vår nya fantastiska bil. Har aldrig haft något liknande ej heller så ny, men oj så många finesser som man måste lära sig. Stannade till på granngården där några unga killar var gröna av avund.
 
Nästa vecka blir spännande fredagen så ska jag och Madde på tränarfortbildning för Patrik Kittel. Jag ska få rida för Patrik igen på Melete. Ska bli så kul!
Superladdad inför detta.
Sedan är det tävlingsdags på lördagen har ju inte blivit så mycket tävling i år på Melete direkt men har inte känts som högsta prio med allt kaos som varit. Det är viktigare att få träna regelbundet och jag sätter nya mål för nästa år då jag hoppas att vi ska komma ut mera och rida unghästprogrammen.
Men att träna är ju det som är absolut roligast skulle kunna göra det oftare om det fanns mer tid då det går åt en halvdag att åka och träna plus kostnaden.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0