Söndag

Publicerat: 2015-10-25 Kl: 20:19:59 | I kategori: Allmänt

Ännu en vecka med elände till ända :( 
Fias älskade katt gick inte att rädda - stor sorg och mycket tårar. Baksidan av livet med djur i sin närhet.. 
 
Har ju inte skrivit på länge så vet knappt var jag ska börja. Blev tyvärr ingen träning för mig i torsdags då jag fick ta emot spekulanter som jag ej kunde styra till annan dag då de åkte långt  ända från Finland.
I fredags var det programridning för "Roggan" Roger Ohlsson, jag skulle från början ha ridit Küren med båda killarna men då jag känner att jag inte alls är där med Rangun och vi har inte heller hunnit träna alls på den så som hade behövts för att kunna starta nästa helg i Enköping.
Mille gick küren - första rundan gick väl sisådär men andra fick jag till betydligt bättre men lite tips från domaren :) men vi måste tokträna på skritten.. :/ F*n vad svår den kan vara - trodde vi lite kommit förbi det värsta då jag fick till det i Djursholm men förra helgens tävling satte igång det hela igen. Han blev spänd och gnäggade efter kompisen. 
Rangun valde jag alltså istället att rida MsvA:1 med då jag ändå tänker starta den på lördag. Då följer båda med, R går MsvA och M "Ettan". 
På söndag sedan blir det bara Mille i küren! Uppladdning och ordentlig träning nu inför helgen. 
<3
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0