Söndag morgon

Publicerat: 2015-10-04 Kl: 06:55:56 | I kategori: Allmänt

Den här lilla ponnyn gör stora framsteg! Mamma är dökär i honom 😍 Någon av våra söta elever har skaffat en ny grimma till honom också - lila, ludd och bling! Hoppas han inte skäms i den 😝
 
Red honom på utebanan igår, med allt som hänt i veckan har jag inte ridit honom på länge och det kändes även om han blev bättre efterhand. Stort fokus ligger på galoppen och hundratals övergångar  för att få honom kvick och självbärig. 
Red även Seamie som fick ett rätt tufft pass - där tragglar vi också fattningar och att behålla honom avspänd. Han har väldigt lätt för att stressa upp sig. 
 
 
Nu måste jag åka mot stallet, Fia har morgonfodrat innan hon åkt på tävling så dags att börja släppa ut djuren när jag kommer.. 
Men ska försöka ta det lugnt idag då jag var hos kiropraktorn igår.
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0