Granskning av protokoll

Publicerat: 2015-10-11 Kl: 19:44:00 | I kategori: Allmänt

Första klassen LA:4 
 Tycke den kändes helt okej utan missöden sånär som på en lite ostadig skritt där hon var lite svajjig i formen och ville krypa in med nosen o släppte bettet. Lite svårt med bakdelsvändningarna pga det och bjudningen som blev lite bristfällig. 
Ryggningen i avslutningen är jag riktigt nöjd med (8) och överstrykningrana kändes sädår men vi lyckades kamma ihop 7,5 ändå!
 Tycker att vi kanske borde fått några procent till i denna klass men skritten drar ju ner lite så kanske var så det var..
 
 Så underbart att får börja med en 8:a!! Sedab tycker jag egentligen galoppen varit hennes starka sida men här kan vi tydligt se att traven var på stort plus igår. Fick 7 på alla skolor utom v. öppnan där vi fick 6,5.
Tycket kanske vi fick lite högt på de enkla bytena då jag ej tycker det borde varit godkända, åtminstonde inte av min känsla men är ju olika att stå vid sidan. Det borde nog även varit poängskillnad då jag tycker det första var sämre än det andra.
 
Kul att vi lyckades rida ihop så fina poäng och flera 8:or samt att båda domarna gillade henne :D
 
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!
Är Rocco fortfarande tillsalu?
Kunde inte se annonsen på hästnet längre.

Med vänlig hälsning Cissi

2015-10-11 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0