Det tar visst aldrig slut..

Publicerat: 2015-10-07 Kl: 22:52:50 | I kategori: Allmänt

Ännu en konstig dag till ända.. 
Började dagen med att raka Demeter och Mille vilket gick kanon - två snygga fuxar! 😍 Slipper Mille bli så fruktansvärt svettig.. Han är ju redan klippt en gång men hade behövts igen för säkert 2v sedan men har helt enkelt inte hunnits med.. 
Red sedan ett bra pass i ridhuset med Mille innan en privatlektion för en ridskolelev på finaste Magic. 
Jossan fixade Rangun så jag kunde sitta upp direkt efter min lektion och hade mamma till hjälp i örat - SVÅR häst. Älskade fina Rangun ❤️
 
Efter lunch lite pyssel i nya sadelkammaren och sedan red jag en av de nya förmågorna. Skulle ta Sesmie efter men då for Fia i backen så illa att hon fick rådet att åka och kolla upp så inget gått illa då hon landade på huvudet 😓 
Detta betydde att jag fick hoppa in och ta hennes två grupper så blev hem sent ikväll - duktiga elever iaf!! 
 
 
Bild från hoppningen igår! 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0