Svårt att skriva positivt..

Publicerat: 2015-11-14 Kl: 19:14:03 | I kategori: Allmänt

När man vaknar till en katastrof. Själv har jag aldrig varit vidskeplig angående dagen 13. Beror kanske på att jag är född den 13:e.
Därför har jag aldrig haft några problem med fredagen den 13:e.
Men det kommer väl att ändras efter 2015.
Har ätit frukost och lunch o em fika framför TV.
Dessa människor saknar kärlek och förmåga att älska som begår sådana fruktansvärda brott att döda urskiljningslöst oskyldiga människor.
 
Ja igår blev det ingen tid till bloggande då jag var helt slut efter att först rida 2 hästar sedan åka till Segersta och träna mitt på dagen utan lunch som tur var fick vi äta lunch med alla på Segersta innan vi for vidare till Mälar kliniken för att hämta hem Uranos. Han såg verkligen ynklig ut hade inte ätit och druckit speciellt. Så det kändes så där att lasta och åka därifrån men han blev glad när vi kom.
När vi kom hem så åt han faktiskt och såg mycket bättre ut. Men nu på eftermiddagen så åt han dåligt han får metacam då en sådan här operation är ganska smärtsam.
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0