Ledig kväll

Publicerat: 2015-11-26 Kl: 18:28:48 | I kategori: Allmänt

Sitter här och väntar på att Maddes kaka ska gå att ta ut ur ugnen. Sedan iväg till bästa grannen en stund. Har klarat av dagen förvånansvärt bra trots förkylning o halsont.
Gläder mig åt alla fina hästar vi har just nu och att det är så roligt att rida!
Hoppade Demeter i dag och kände mig så duktig allt stämde och hade flyt i ridningen hela tiden.
Sofia var snäll och hoppade Melete för det kändes som att tre hästar fick räcka idag.
Elton var superfin att rida Mickis är det mer jobb på han har tappat en del ryggmuskler under hösten då jag inte hunnit trimma honom så synd att vi ska bort av den anledningen.
Innan jag gick in så var jag ner och tittade på Madde när hon red Bad Boy idag åkte klippmaskinen fram och manen är friserad så han såg ut som en helt annan häst såg mycket större ut. Mycket trevlig häst som rör sig bra.
Ni kommer väl på ridklubbens clinic nästa vecka?
ANN
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0