Ledig kväll = städning...

Publicerat: 2015-11-19 Kl: 21:38:31 | I kategori: Allmänt

 
Har gjort en ny annons på en av mina fina hästar.. Hittade lite bilder från Arphus i gömmorna.. Vackra Rocco <3
 
Nu ska jag gå och sova för förskylningen som kom krypandes i måndags ger inte med sig.. Huvudet känns som en ballong och nosen rinner ovanpå detta lyckades jag nocka min nu läkta näsa i Anders huvud natten till tisdag när jag skulle vända mig om lite för hastigt så nu ömmar den pga det också :/ Tredje (!) gången jag gör detta på natten sedan jag fick frakturen och jag har aldrig gjort det förut så vet inte vad det beror på..
 
Imorgon kväll har jag ju lektioner i nästan 4h så måste försöka krya på mig lite till dess!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0