En dag som alla andra..hästar och mera hästar....

Publicerat: 2015-11-09 Kl: 23:07:21 | I kategori: Allmänt

 
Nyss inkommen efter en regnig dag men man ska inte klaga vi har ju haft en kanon höst. Har varit hundvakt en vecka då mina föräldrar varit bortresta men Onyx har nyss åkt och om tre veckor är det dags för våra hundar att åka på semester i Strängnäs.....
Veckan är fullspäckad som vanligt. Det är  en massa hästar  som ska ridas förstås kontorsjobb privatlektioner och vanliga lektioner.
Sedan det värsta att åka med Uarnos till Mälarkliniken för operation jag hoppas verkligen att han blir bra vi har ju haft nog med elände på hästfronten detta år.
Mina fantastiska damer har varit duktiga idag har börjat med bytena på Melete så kul och Demeter blir bara bättre och bättre och traven är riktigt fin nu och skolorna är riktigt bra. Ser verkligen fram emot 2016!
Har redan börjat planera så smått tävlingsupplägg i början av säsongen.
Imorgon hoppas jag det är uppehåll för då ska vi ut o galoppera. Onsdagen ska det hoppas.
Ev tar jag med mig damerna när jag lämnar Uranos och stannar hos Siv på Lejondal och rider under tiden han opereras.
I helgen är det funktionärskurs för alla duktiga funktionärer i klubben..

Finaste ponnyn Gent!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0