Nya elever :)

Publicerat: 2015-05-10 Kl: 14:20:33 | I kategori: Allmänt

Igår var jag iväg och hade träningar hos Ylva utanför Södertälje igen :) Tyvärr kunde hon och hennes döttrar inte själva vara med då de var på ponnyhopptävling i Vingåker men det rådde inge brist på ekipage för det. Fick träffa tre nya ekipage varav den ena en väldigt fin avkomma till vår Arrobell, ett 7årigt vackert isabellsto med vita strumpor och bläs. 
 
Kul med så många som vill vara med och träna för mig, igår satt jag även upp och provade fyra av de fem hästarna. Jag själv tycker det är jätteviktigt att ha en tränare som kan och vill sitta upp och känna/hjälpa till att ta igenom eventuella problem. 
 
Idag har lag ledig söndag som spenderas i mycket lugn tack och med lite sovmorgon :)
 
Imorgon åker jag till Segersta tidigt som tusan och ska spendera tre dagar där med Rangun, jobba och få hjälp med träning. På onsdag är det tävlingar där och jag ska då starta MsvA med honom.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0