Höga höjder..

Publicerat: 2015-05-29 Kl: 00:00:00 | I kategori: Allmänt

Phu! Startade dagen extra tidigt imorse.. Satt på första hästen vid sju, en väldans fin treåring mamma hittat utanför Västerås.
Ilfart hem o ha lektion för Malin & Dazy strax innan nio 😅
Red ett bra pass på Mille även idag och fick sedan hjälp av mamma med hoppning av Magic. Sjukt fin häst 😍 vi har så himla fina skolhästar verkligen!! 
 
Efter lunch brottades ja o Jossan med att stänga staket 😁 sedan hann jag med att uppdatera hemsidan innan mina lektioner. 
Sista gruppen fick rida ut och de var heelt saliga - så måste bli igen innan terminen är slut! 
Fixade sedan i stallet och avslutade denna kväll med att hjälpa pappa med isolering av ridhustak. Jag avskyr höjder så kändes sådär att stå i skyliften och gunga.. Man vänjer sig dock ngt efter en stund iaf. 
Låång dag med andra ord..
Min pappa kan ALLT!
 
Hu för höjder! 
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0