Halv dag i bil..

Publicerat: 2015-05-27 Kl: 20:19:41 | I kategori: Allmänt

Red ett väldigt bra pass på utebanan med fina Millis på morgonen efter en privatlektion. Känns verkligen som han är på g tillbaka! :D :D :D
 
Sedan pysse och fix i stallet, hela fyra praktikanter idag då vi utöver Alva som alltid är hos oss på onsdagar ifrån Realgymnasiet även hade tre stycken 7:or ifrån Gripsholmsskolan. Planterat blommor och städat undan massa tjocka vintertäcken. 
Strax efter 11 åkte jag till Eskilstuna där jag lämnade bilen på grovrengöring då den sett ut som skit alldeles för länge nu.. Plockades upp och åkte vidare till Askersund för att hjälpa till och titta/prova häst åt en av våra elever på ridskolan. 
 
Nu har jag lovat min stackars sambo att hjälpa till med städningen så har tagit på mig badrummet som jag tydligen grisar ner mest mer hår och smink.. :/ 
 
 
Älskar den här bilden på mina fina killar!!! Tror Erika Torrång fotat den?
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det är jag som fotat :)

2015-05-27 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0