Trevlig onsdag

Publicerat: 2015-03-25 Kl: 21:47:56 | I kategori: Allmänt

Idag har jag typ haft kort dag! Åkte hem redan kl.16 (!) Galet..
Hade velat åka förbi Dressyrbutiken men fick inte tag på Biggis.. Hade lektion för Anna på morgonen och red sedan tre o tömkörde en - Charlottes lilla loppa Jacquline - jäklar vad den donnan travar på töm minsann! 
 
Efter lunch hjälpte jag Jossan med Jolita, vår fantastiska medarbetare har utvecklats massor i ridningen. Jättekul att se :)
 
Blev tyvärr ingen träning för mig och hästarna imorgon :( Får se om vi får till det en annan dag. Blir då myckete extra tid till annat - typ klippa Roccan-boll!
 
Är nått galet mer blogg.se så blev inga bilder idag..
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du tog min prinsessa igår!!! Då blev hon nog jätte glad ❤️😘

2015-03-26 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0