Slutspurten....

Publicerat: 2015-03-07 Kl: 22:38:39 | I kategori: Allmänt

Jag går på adrenalin eller något. Förväntan efter en mycket efterlängtad semester. Haft en bra dag idag i alla fall. Sofia tog mina lektioner på förmiddagen så jag kunde sanera vårt hus.
Heter städning när det sker varje vecka....
Skulle också ha tid att sanera cafeterian också när jag kom upp var det redan städat eller nästan klart så jag slapp halleluja moment kan man säga då jag är sjukt trött på att städa där.
Tack Birgitta och Marie!!!
Sedan var det dags för alla roliga ICA-människorna. De är ju här 4 gånger per år och några ännu mer.
Så kul! Duktiga att rida är de också.
Idag har Helios gjort debut och det gick mycket bra. Roligt att ha så fina hästar att erbjuda.
En av deltagarna har egen häst med som jag hjälper vid sidan av då hon gärna vill rida på våra hästar också,
Hon har en mycket fin hopphäst som hon tävlar tom 1.40 och imorgon ska jag rida den också. Ska bli spännande att se om jag kan tillföra något.
Så nu är det bara tre arbetsdagar kvar.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0