en natt i stallet bara tomten är vaken....

Publicerat: 2015-03-03 Kl: 02:05:59 | I kategori: Allmänt

Snacka om osis. I kväll tog jag ledigt sista timmen för att tillbringa den med goda vänner. Naturligtvis har man då en sjuk häst - vår fina Siri. Jossan har gått i omgångar med henne men det var bara att ringa ut veterinären som dök upp strax före 24.
Siri har kolik och hon har fått lugnande samt dropp och även slangats. Nu sitter jag här och vaktar utanför boxen och väntar på att sista droppet ska runnit klart så att jag får ta ut nålen....
Hoppträning i morgon för Erik känns långt borta kanske möjligtvis att jag orkar med en häst. Bara att hålla tummarna att det har vänt känns så just nu då det låter mycket i magen på henne.
SEMESTER vore skönt men 8 dgr kvar.
Grappan har idag lämnat oss och bor på ett stuteri i Småland. Hon har kommit fram och ser ut att ha det bra.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0