Dax för domarkurs!

Publicerat: 2015-03-07 Kl: 07:51:48 | I kategori: Allmänt

Nu är det två dagar på Strömsholm för min del! Hoppas det är bra och givande, de tidigare stegen har haft en förmåga att bli lite onödigt långdragna. Tiden skulle kunna effektiviseras betydligt anser jag.
Siris rosett ❤️
Hon verkar nu vara helt återställd ifrån sitt kraftiga kolikanfall. Usch vad jobbigt det är med sjuka hästar, tänk om de kunde prata vad mycket enklare det skulle vara.
Rocco kom dessutom in halt ifrån hagen igår :( hoppas det inte är något allvarligt, vår veterinär Tove hade precis lämnat gårdsplanen dessutom. Typiskt..
Blir sjukhage för hans del så får vi avvakta, han skulle ju fått gå med på mamma ridweekend som börjar i em. Nu slipper han ju det..
 
Vi har mig veterligen ej fått schema för helgen så är lite bekymrad för tiden i kväll, skulle vilja vara hemma till kl.18 så jag slipper pilla med mobilen. Anmälan till våra dressyrtävlingar i april släpps kl.18 - 4 klasser fördelat under tre dagar och jag vill anmäla SJU starter! Helst inom typ 30 sekunder 😁
 
Wish me luck!
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0