Min fina gula...

Publicerat: 2015-06-08 Kl: 23:22:57 | I kategori: Allmänt

Det blir ju inte ofta jag skriver nu för tiden. Har fullt upp med att jobba och Madde sköter ju detta bra utan min hjälp. Men som sagt var idag var det ju träning för Mads fina Melete fick ju åka med och hon var superfin idag. Det bästa Mads sett henne!
Så kul att rida varje dag och så mycket energi och vilken härlig galopp hon har! Hann med två pass innan vi åkte på Demeter och Helios. Båda var fina och idag satte vi flera rena byten till höger jag o Helios vem vet det kanske släpper.
Arro Bell har haft ett sto här på betäckning hon kom ända från Värmland och dräktighets undersöktes i fredags och är dräktig! Han kan än gammelmannen och på ett språng duktiga gamla Arro Bell. Idag fick Rangun ha hans täcke på sig i transporten. Det var vinnar täcke från Strömsholms tävlingarna som Madde vann på Arro Bell årtalet var broderat 2006.....man kan inte fatta att tiden går så snabbt 9 år sedan....
God natt
Ann
Bild från framridningen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0