En helt ok fredag trots allt....

Publicerat: 2015-06-13 Kl: 18:50:38 | I kategori: Allmänt

Tre bra ridpass på utebanan på förmiddagen. Melete är gudomligt fin att rida just nu. Tjejerna är borta över helgen så vi är solokvist.
Handlat massa blommor att plantera.
Lördagen har varit fullt ös då jag startade dagen med att rida Helios - det gäller att nöta bytena om det nu ska gå att tävla här hemma....
Sedan sista passet för terminen med mina lördags elever. Tyvärr på en något dammig ridbana. Kommer att sakna eleverna och mina ungdomar är så himla gulliga.
Snabbt in i duschen och så iväg till Strömsholm och Grand National var ju osäker om jag skulle våga åka iväg då Thaleia är på gång för fölning.
Men det såg lugnt ut och vi hade ju fått en VIP inbjudan med mat och tillbehör Jossan var också med.
Nu är det bara ut och plantera och hela gården är full av ungdomar och vuxna då MASKUS har familjedag precis som det ska vara på en ridklubb/ridskola. Såg ut som att det var stor uppslutning så jag ska ut och kolla på brändbollen innan jag planterar blommor.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0