Bra fredag :)

Publicerat: 2015-06-05 Kl: 22:50:42 | I kategori: Allmänt

Hunnit ganska mycket idag! 
Började med lektion för Jossan på Mickis kl.7 sedan utsläpp och så lektion för Anna med Werra. 
Rida Rangun och Siri på utebanan. Lunch med farmor och hela familjen såklart. Kiropraktorn kl.14, skriva lapp till alla elever och så lektion för Ebba på Ronjah kl.16. Pay n Jump efter det och så klippa hela mammas o pappas trädgård på kvällen.. 
Pjhu! 
Såhär mysigt har Thaleia numera - åh vad ja saknar halmen att ha hästarna på.. Synd att den tar så fruktansvärt mycket plats både före och efter användning.. :(
 
Imorgon blir det räserfart på morgonen för kl.11 måste jag åka mot Södertälje då jag har träningar hela em! 
Jag ska försöka rida igenom och få kuren filmad så jag kan skicka för musikläggning.. Red den igår första gången för att klocka och se så tiden är ok. Den får vara mellan 4,5-5min. 
 
Hoppas verkligen jag kan få till den musik jag vill ha 😅 
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0