Tomhet och trött efter dessa veckor.

Publicerat: 2015-07-12 Kl: 22:31:38 | I kategori: Allmänt

Saknaden är enorm efter Arro Bell går ej att beskriva trots att man ju vet att tiden till sist kommer med en gammal häst.
Glädjen han har gett mig och Madde och Sofia är det som jag försöker fokusera på. Men det var ju min guldhäst!
Tänker på vår första tävlings start uppe i Stockholm någonstans i en MSVB:5. Kändes i och för sig bra men när jag skulle titta efter resultatet så började jag längst ner och kunde inte hitta vårt resultat förrän jag till slut tittade högst upp. Vi hade vunnit!
Svårt att hitta ord men jag är otroligt glad över att Susanne Fröderberg lät oss köpa honom. Hoppas även att hon får stor glädje av sin 1 åring efter Arro Bell som ser ut som han.
Själv ska jag nu fokusera på mina fina avkommor Melete o Demeter.
 
Livet med hästar på en stor verksamhet måste ju fortsätta trots sorg och elände. Idag har jag och Madde hämtat en stor häst som vi ska låna till ridskolan om allt fungerar bra och att han trivs med att arbeta på ridskola. Det är en stor skäck som heter Mackan.
Imorgon bitti kommer även två nya ponnyer så vi har mycket att rida inför lägerstarten 27/7.
 
Först ska vi ut och paddla hela familjen totalt 11 st då vi gett mina föräldrar ett Äventyrsdygn!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0