Kür!

Publicerat: 2015-07-23 Kl: 21:41:54 | I kategori: Allmänt

Denna vecka har jag ridit igenom mina kürprogram för första gången. Traglade med Mille för mamma i tisdags och Anders filmade, idag var det Ranguns tur men ingen filmning. Tror jag måste filma om Mille så vi kan korta ner det något då det är på håret för långt :S Lite bråttom med Mille dock då jag planerat starta i Åby 23 augusti. Måste ju få till musik till programmen. 
Förslag på musik? 
 
Jag har redan bestämt till en men inte vilken häst som ska få den - Twilight tema och funderar på lite rockig till den andra typ Nightwish låtar ska lyssna lite på den imorgon.
 
Ranguns kür är åt andra hållet - på håret för kort så där ska jag rida lite mer skritt bara. Svårare med Milles program.
 
Skolhästarna är nu bra igångsatta inför ridlägerstart nästa vecka! Flera duktiga ungdomar har varit hos oss under veckan, hjälpt till med allt möjligt och så fått rida massor :)
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsningar från Öland!

Sagan om ringen ?

Michael Jackson ?

ABBA - ? super- trouper ?

Gonna fly? Tema till Rocky -film( kanske långsam)

The plantom of the opera?

Disney - tema? : lejonkungen Circle of love , snutt av hakona matta + lejonkungen can you feel the love tonight . Kanske långsamma i orginal

Kram Carina


2015-07-24 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0