Sanningen..

Publicerat: 2015-01-21 Kl: 14:23:31 | I kategori: Allmänt

Kanonbra träning med båda hästarna! Rangun visade på lite humör idag också - kul tycker jag - trots att man kanske inte är jättesugen på att de struttar runt på bakbenen direkt.. Han tyckte piaffträningen var lite jobbig idag.
Tyvärr blev det inget filmat då Jossan agerade hästskötare o växlade hästar just när det hade varit kul med film.
Jäklans fin passage iaf!
Mille gick bra, båda har fått mycket beröm för sin utveckling av Mads.
Jobbade på kvickare galopp, piruetter och byten. Bytena har utvecklats mycket! 
Avslutade med travjobb på fyrkanten och en väldigt nyttig övning med att växla mellan mellantrav och förvänd sluta 👍
 
Blev lite dyster då jag tog av sadeln..
Min snedhet är långtifrån borta... Bara att jobba vidare och så ska jag se till att ta mig till en kiropraktor.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0