Ridskolan är igång igen!!

Publicerat: 2015-01-06 Kl: 20:46:03 | I kategori: Allmänt

Då har vi kört igång vårterminen idag!
Välkomnar alla gamla och nya elever till oss på Ekelund :)
En av våra fina skolhästar som nu har några år på nacken - Tuareg eller "Ture" som han kallas.. 
 
Mycket står som vanligt i kalendern även för 2015. Imorgon ska vi planera in alla vårens extra aktiviteter utöver ridgrupperna. Det ska såklart bli fler Pay n' Jumps och jag tycker det vore kul med både Maskeradhoppning och Maskeraddressyr - jag har iaf väldigt fina specialbeställda rosetter hemma för just det ändamålet! 
Någon mer än jag som gillar maskerad?
Dessvärre lär jag ju inte kunna delta själv då jag håller i spakarna - åtminstonde på en dressyrtävling..
 
Det är även lite kortare kurser och läger över helger och skollov som ska planeras in under våren. Jag har redan börjat lägga in aktiviteter i Kalendern på vår hemsida :)
 
Kram Madde 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0