Min lilla sparris...

Publicerat: 2015-01-06 Kl: 20:33:35 | I kategori: Allmänt

Äntligen har jag börjat rida Helios <3 Fjärde gången på hans rygg idag och han känns redan mer framme och bättre för hjälperna, han har till och med försökt sig på lite bus och krummat lite ;P
Han är fin men just nu mest på insidan tror jag.. Han saknar dessvärre en hel del muskler så har tagit en bild så jag kan ha och jämnföra med om ett halvår-ett år något sånt för då borde det ha börjat hända lite.
 
Uhh för denna hals :S
 
Samma häst för lite mer än 5,5år sedan..
 
 
Ser fram emot många fler år med honom på gården och han kommer aldrig att behöva flytta igen!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0