Lindens Cirial 🌟

Publicerat: 2015-02-28 Kl: 19:49:41 | I kategori: AllmÀnt

Vilken himla fin ponny vi har!
Vi gick in och VANN gĂ„rdagens LB pĂ„ hemmaplan. Hennes livs andra dressyrtĂ€vling, 68,7% vi lyckades fĂ„ in en 8:a ocksĂ„ 😊
 
Debro testade grÀnserna ordentligt med att gÄ pÄ tvÄ ben istÀllet för fyra i bÄda starterna. Han var dock vÀldigt mycket bÀttre och finare i LAn, fick rida hÀcken av mig milt sagt. "Beundrar ditt tÄlamod" fick jag i slutkommentaren i andra klassen... 
 
Red Àven Lady i LAn, nÄgot som inte var planerat innan men hennes ryttare bad mig dÄ hon ville fÄ hjÀlp och rÄd. Hon pinnade pÄ fint och vi red ihop strax över 65%
 
Mamma och Helios gick in och vann LAn pĂ„ drygt 67%, var rĂ€tt tight runt 65-66% sĂ„ hade jag fĂ„tt ihop nĂ„gra poĂ€ng till med Lady sĂ„ hade hon gĂ„tt in pĂ„ placering 😀
 
Idag var en hektiskt fm, jag och Jossan red ut i tvÄ omgÄngar med Mille, Pommes, Rangun och Demeter. Sedan mockning och undanplockning/puts av utrustning dÄ sadelkammaren sÄg ut som ett smÀrre bombnedslag.
Har varit i Stockholm pÄ em och firat Anders med hans familj och imorgon ska vi fira med min familj. 
 
Vilket betyder ytterligare en spÀckad och tidig morgon.. 
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0